OOK L'EGLISE KOMT MEEHELPEN OP DE HOSPITAALSTRAAT ! 

Open deurdagen bij Werco op 31 okt en 1 nov: BE THERE !
Open deurdagen bij Werco op 31 okt en 1 nov: BE THERE !



Dit week-einde 

houdt WERCOWINES

zijn klassieke

OPEN DEURDAGEN

op de Hospitaalstraat

in Oostende.





Ik vlieg binnen twee uur naar CRL - lees Brussel-Zuid alias Charleroi - om dan meteen een paar uren in Brussel te gaan rondlopen. Dit is mijn manier om te "winkelen". Ik koop niets, pas geen schoenen, vraag geen inlichtingen. Neen, ik loer in het rond. Een vorm van onschuldige perversie? 


Nadien, opstappen (NMBS) naar Koksijde waar ik de ganse vrijdag ... niets zal uitsteken, behalve voor mijn moeder koken. Zo kan ik mij voorbereiden want ik verwacht een echte overrompeling op mijn stand, zaterdag en zondag vanaf 14 uur. 


Stel U voor: Koen Thenaers, de zaakvoerder en drijfkracht, en Geof, zijn zeer enthoesiaste vertegenwoordiger, hebben beslist om "L'Eglise de Coume Majou" erbij te nemen. Als je ziet hoe rijkelijk bevoorraad hun gamma van "middle of the range" wijnen dan wel is, is dat heel goed nieuws voor mij. L'Eglise zal dus in goede gezelschap vertoeven.


Natuurlijk zal ze te proeven staan, mijn geliefde kerk, even zeer als de Cuvée Majou, en onze Loute en Casot, als jullie braaf zijn.


Adres: Werco Wines

                    5 Hospitaalstraat

      Oostende

                  T°: 059/70.33.22









Write a comment

Comments: 0